Vanliga frågor

Vanliga frågor

  • BOKNING
    Bokning görs lättast via hemsidan eller i appen för Bokadirekt.
  • KONSULTATION
    Har du frågor och funderingar kring olika behandlingar ber vi dig boka en konsultation online. Väljer du konsultation via telefon, kommer doktorn att kontakta DIG på det telefonnummer som du anger i bokningen. Skulle du inte svara på den bokade tiden försöker vi ringa senare samma dag eller meddela dig via mail.

    Om läkaren inte kontaktar dig vid den exakta tiden som du bokat, ber vi dig vänta några minuter. Du kommer bli kontaktad snarast.

    Läs mer om vilka behandlingar som kräver konsultation (länka till sidan om konsultation).

  • FÖRNYAT RECEPT
    Önskar du förnya ditt recept, vänligen maila oss. Ange namn och efternamn, personnummer, vilken behandling som ska utföras med medicinen samt vilken stad.

    Skicka till stockholm@adelestetik.se eller goteborg@adelestetik.se beroende på stad.

  • FINANSIERING
    Med QLIRO kan du betala din behandling direkt, senare eller dela upp den. I samband med bokningen erbjuds möjlighet att välja QLIRO som betalningsalternativ.
  • BETALNING
    Vi erbjuder flera betalsätt: Qliro, Swish, kort, kontant eller presentkort. Har du andra frågor kring t.ex. betalning, vänligen maila oss. Där får du alltid snabbast svar.
  • AKUTA MEDICINSKA ÄRENDEN
    Har du ett medicinsk akut ärende som uppkommit efter din behandling, skicka ett sms till 0708-102010, beskriv kort vad saken gäller. Vår läkare kontaktar dig så snart det är möjligt.
  • ÅTERBESÖK
    Återbesök/ justering av botox är kostnadsfritt